K!P@$ $u$@H H@t!

Friday, April 29, 2011

Seksatery??!!!

Yum! Yum! Yum!

http://www.smileycodes.infoHebat betul minggu secretary kali nie, tak sangka aku nie bertuah. Hehehe… Baru cakap nak belanja dan kongsi kegembiraan dengan orang lain aku dapat tuah dijemput turut serta pada minggu secretary. Amin. Terima kasih kepada secretary Big BOSS sebab jemput lalalink ikut. Lain kali nak join lagi boleh??

http://www.smileycodes.infoBerbaloi-baloi laa aku turut join mereka yang bertuah nie. Harga lunch aku paling mahal RM 400.00 per pax. WOW!!! Terkejut aku makan sampai mahal macam nie, makan apa laa gamaknya sampai harga mahal lagu nie… Member yang dok buat purchase tiket lunch aku pon tak dapat ikut serta sebab depa ada gotong tak royong sendiri-sendiri kat opis. Kecian =(


Makan ke meleantak nie RM 400.00!!!!


Sampai tempat dituju memang aku kagum dan terpukau laa tengok hiasan dalam memang ada clas. Patut charge mahal. Cabutan bertuah hehe memang best laa der… Adiah 2 hari 1 malam menginap dihotel-hotel seluruh Malaysia. WOW!!! Hebat betul.


Siapa laa yang dapat nie??


 Artis jemputan Fransissca Peter dan Harith Iskander betul-betul clas. Tengah makan dok dengar lagu lepas makan bergelak tawa dengan Harith. Best sesangat laa =) Happy jer rasa makan-makan sambil layan kak Fransissca.

Paling best Fransissca ajak kami beramai-ramai gelek cam Usop Wilca, Tengok video nie satu dewan dok gelek gelek. Hehee memang comel. Waitress dan waiter pon dok tersenyum-senyum melihat semua secretary dok gelek cam Usop Wilca… Ooooohhhhh…Soley Soley… Ooohhhh Soley soley...



Bestkan makan-makan sambil bergumbira dengan Fransissca Peter. =) Gambar-gambar lain semasa majlis berlansung.




Kawan baik ke?? Comel laa… Ngorat boleh??



Fransissca Peter




Kak Ros & Boss




En Rahim & Shima ader paper ke?? 




Kak Shima sport check barang hehe… Dapat apa…?? 





 EN. RAHIM


KAK ROS



KAK MIDAH


KAK SHIMA


YANA DANIEL



Desert… 



terima kasih daun keladi esok-esok jemput laa kami lagi =) 


No comments:

Post a Comment